VEZI TOATE INFORMATIILE DESPRE TESTUL CU OPEL INSIGNIA
1. Aspectul exterior
Modul cum arată Opel Insignia te face să întorci capul şi să îţi opreşti privirea preţ de mai multe clipe asupra formelor ei. Deşi este un aspect abordabil destul de subiectiv, Insignia se plasează pe podiumul clasei, lângă Mazda6 şi Ford Mondeo, preluând parcă de la ambele ce au mai bun, dar fără a plagia. Remarcabil este faptul că Opel Insignia arată mult mai bine în realitate decât în poze şi nu am nicio îndoială că vă va atrage atenţia.
2. Interiorul
Adio design impersonal şi inexpresiv al lui Opel Vectra, noul născut flirtează la interior cu şoferul.
3. Confortul în mers
Suspensia în modul Tour este setată pentru a fi cât mai pluşată acolo unde gropile, denivelările, şinele de tramvai au fost plantate cu generozitate – şi, Slavă Domnului, Bucureştiul este un teren de test foarte bun. Totuşi, suspensia este confortabilă fără a fi flască în curbe şi în modul Sport îi va satisface pe cei pretenţioşi, fără a deveni extrem de rigidă.
5. Siguranţa pentru pietoni
Vă întrebaţi de ce are capota aşa bombată? Pentru a oferi o siguranţă sporită pietonilor la un nefericit impact frontal, fiind primul model Opel de familie care primeşte două stele la protecţia pietonilor. În clasa sa, deşi se află printre cele mai „inofensive”, mai are până va egala performanţa Hondei Accord, trei stele.
Să vedem acum şi cinci defecte ale acestui model, pentru că nimeni nu este perfect şi întotdeauna se poate mai bine.